N-VA Avelgem steunt ook dit jaar Music for Life

Op 23 december 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws & activiteiten
Music for life 2016 windlichtje

Samen met alle N-VA-afdelingen maakt ook onze afdeling, van de week voor Kerstmis opnieuw ‘De Warmste Week’. Want net als de vorige jaren steunt de N-VA ook in 2016 Music for Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel. Van 18 tot 24 december warmt Vlaanderen op tijdens Music For Life. Dit jaar bundelen alle provincies de krachten en steunen we niet één maar wel drie goede doelen: drie vzw’s waarvan ‘Vlaamse Madam’ Marieke Vervoort meter is.

• Vzw Canisha, dat gratis en met vrijwilligers assistentiehonden opleidt die personen met een beperking bijstaan in het dagelijkse leven;

• Villa Clementina, een centrum voor inclusieve kinderopvang voor kinderen met en zonder beperking;

• Pinocchio, een vzw die de belangen en het welzijn van kinderen en jongeren met brandwonden behartigt.

De nationale actie geniet in elke provincie de bijzondere steun van een parlementslid uit de streek: West-Vlaanderen kan rekenen op de hulp van Danielle Godderis-T'Jonck.

Wat komt er beter van pas in de donkerste dagen voor Kerstmis dan een windlichtje met een kaarsje ? De afdeling Avelgem gaat haar leden bezoeken en hen een kaarsje schenken, als teken van samenhorigheid. De ronde som van 90 euro werd reeds op de rekening gestort.

Music for life 2016 windlichtje

De totale opbrengst komt integraal ten goede aan de drie goede doelen. Vrijdag, 23 december, gaan onze parlementaire trekkers naar Boom om de totale cheque te overhandigen.

Uiteraard kan je ons initiatief ook steunen door gewoon een bijdrage te storten op ons rekeningnummer voor Music for Life: BE06 7310 3786 3822.