N-VA Avelgem steunt de - Dag van de ondernemer '22 -

Op 18 november 2022, over deze onderwerpen: Lokale economie

Op de Dag van de Ondernemer staan alle ondernemers in de schijnwerpers, gaande van de grote industrie, de kmo’s, de familiebedrijven, tot de kleine zelfstandige.

Het coronavirus, de inflatie, de energiecrisis stellen onze Vlaamse ondernemingen op de proef, maar zelfs in deze uitdagende en ontwrichtende tijden tonen ze een ongeziene veerkracht, vastberadenheid en doorzettingsvermogen. Ze blijven niet bij de pakken zitten. Ondernemers gaan op zoek naar creatieve oplossingen, investeren in nieuwe projecten en verkennen nieuwe paden. Meer dan ooit is de blik gericht op de toekomst en bouwen ze mee aan de economie van morgen.

N-VA Avelgem draagt onze gedreven Avelgemse ondernemers een warm hart toe. Ze zijn dag en nacht druk in de weer voor zowel hun klanten als hun werknemers. Ze creëren jobs en dragen bij tot de welvaart van iedereen. Kortom: ze zijn onmisbaar en mogen ook beschouwd worden als de helden van deze moeilijke periode.

We moeten met z’n allen onze ondernemers bljven ondersteunen om deze storm te trotseren.

N-VA Avelgem wenst alle huidige én toekomstige ondernemers alle succes toe, nu en in de toekomst! Bedankt aan alle ondernemers om te ondernemen voor morgen!

Conny & Grégory

N-VA Avelgem